Så in i ....

... helvete kallt! Det är precis vad det är. -25 imorse och nåt sånt har det varit de senaste dagarna. Fan, jag kan ju knappt gå ut! Småkutar mellan parkeringen och jobbet. Gaaah! Var är våren????

Eftersom det är så förbenat kallt så har jag tokeldat idag. Hämtade in ved och loggs så nu jäklar brinner det i alla kaminer här. Nu sak det bli varmt inne i alla fall. Ute, ja det lär ju vänta...

Planerna fortsätter att smidas men jag har bestämt att det ska offentliggöras om en månad. Så ni som är nyfikna får vackert vänta ett tag till *fniss* Men en sak är säker: det är INTE fler knoddar på väg. Jag har mina två och det är bra så tack :-)

Har jobbat en hel del sista tiden vilket har gett schysst med timmar på flexen så snart har jag min långa semester injobbad :-) Kommer bli fint att få vara ledig ett helt sommarlov, precis som mina elever. Längtar!!

Nehej, jag får väl ta och gå rundan för att se så brasorna fortfarande sprakar där de ska spraka.

Puss & kram, tavelram ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Annica

Härligt med lite hemligheter!

Hur i sjutton gubbar kan ni norrmän hålla reda på klockan när det är som du beskriver?!

Nej... Grannländerna är bra tokiga! ;-)

KRAM!!

2011-02-25 @ 11:31:58
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/
Postat av: ♥ Carina ♥

Undrar om ni fortfarande har kallt? Idag har vi sol och termometern ligger runt noll och det är vi inte bortskämda med den här vintern :)

Ha en fin dag!

Kram

2011-02-26 @ 09:21:50
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0