Mer grafik

När jag bytte till en senare version av Photoshop så glömde jag helt bort att spara mina penslar, mänster osv. så nu får jag vackert göra om det jag har gjort. Ja en del är ju sparat i datorn men det var saker som jag bara slängde ihop och direkt in i programmet. Dumt, jag vet...

Så vad jag ska göra nu är väl att leta upp det jag sparade och rita om det jag vill ha igen. Så kan det gå :-)

Kikade lite snabbt på Melodifestivalen igår (genomgången) och jag undrar... Hur kan man kalla det låt när man lyckas med konststycket att sjunga In the club minst 40 gånger?? Uselt Danny!! Jag trodde bättre om dig!
För övrigt var det nog den bästa som gick vidare nämligen Swingfly. Jag gillade låten. Den har ett häftigt gung i sig :-)

Nehej, slut om det. Nu ska jag fortsätta med mitt.

Kraaaam!! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0