Ingen rast, ingen vila

Idag hade jag planerat in ett pass på gymmet men det bidde ändringar. Jag fick en förfrågan i veckan om att hålla föreläsning på min gamla skola så okay, jag accepterade. Lite kort varsel men jag fick ihop material i alla fall så de slipper sitta och stitta på mig i 85 minuter :-D

Imorrn ska vi iväg också så denna helgen blir det inte mycket tid hemma. Jag har en hel del som ska göras men det får bli senare i veckan. Jag har haft mer än fullt upp och min kalender visar också att det framöver är få luckor för rast och vila. Men sån är jag. Jag tycker om att ha saker att göra. Avskyr att sitta och göra ingenting!

Nu är det dags att skriva klart mina stolpar till föreläsningen. Jag ska försöka hinna med en bloggrunda lite senare också.

Ha en toppenlördag! Kram! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0