Hej å hå

Är en riktigt glad skit just nu :-) Ja för att jag är BÄST (vad annars *S*) och för att det flyter på så bra nu. Bra på jobbet, jag har börjat träna på allvar och ser så ljust på framtidens om man bara kan göra.
Är också glad för min vän Cims glada besked idag så jag flinar från öra till öra :-)

Jag hade planer på att skriva massor men just nu är det bara tomt i skallen. Min kalender är fullmatad med saker som händer framöver så luckor till så mycket annat finns inte. Men det är kul att ha saker att göra och roligt när det rör på sig :-) Vem vet, jag kanske rent av fixar mig en egen träningsblogg framöver :-)

Nu ska jag faktiskt slänga mig i soffan och slappa en stund. Är lite mer än slut efter dagens bravader.

Ta hand om er och massor av kramar ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Annica

Vad kul med ny blogg! Och vad glad jag blir att allt flyter på nu för dig. Det är du verkligen värd!

KRAM!!!

2011-02-10 @ 09:35:15
URL: http://afroditeskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0