Gårdagen var helt okay

Hela gårdagen var helt okay enligt mitt eget tycke.

Dagen tillbringade vi dels i en vacker kurort alldeles i närheten och kvällen avslutades till Melodifestrivalen med mys till det :-) Enligt mig var det ganska rätt låtar som gick vidare. Eric Saade ÄR bara en grymt bra artist men Playtones, nja... Fast de är ju å andra sidan ett litet äss i rockärmen kan man säga. Trevlig låt men jag tror inte den skulle hålla i ESC tyvärr. Hade hoppats att Shirley samt Linda hade gått vidare men nä...

Nog om det...

Här smids det planer och åter planer. Det är roliga grejer på G men än så länge är det inte riktigt offentligt än. Några enstaka som vet om men det ska hållas lågt ett tag till :-)

Veckan har för övrigt gått i jobbets tecken. Har jobbat mer än jag ska men jag trivs så jäkla bra så för min del kvittar det om det blir lite flex ibland :-) Avslutade jobbveckan med att bli sjuk :-( Men det gick över som tur är. En släng av feber och halsont men med klassiska huskurer så blev det snart ett minne blott :-)

Nu ska jag fortsätta att fixa med mitt. Ha en finfin söndag! Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Cim

Jag vet jag vet.... Är en av de lyckligt lottade som vet om dina hemlisar, vilket jag e mycket mycket glad för.....

Ha den bästa dagen!!!

Kramis

Love ya my friend!

2011-02-20 @ 14:05:54
URL: http://icamamman.blogg.se/
Postat av: Sus

Hej



Åh vad roligt att du kikade in hos mig! =)

Jag har varit lite dålig på att uppdatera men försöker hinna med.. =)



Det blev skidskola för tjejerna och bilder kommer... =)



Kram Sus

2011-02-21 @ 10:29:28
URL: http://sus68.blogspot.com
Postat av: ♥ Carina ♥

Tack för titten hos mig och välkommen åter :)

Det låter spännande dina planer. Ska bli kul att höra vad det är för kul du har på gång :)

Kram

2011-02-22 @ 21:45:54
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0