Bloggdesign

Det var ju det jag egentligen inte skulle göra men jag blev inte direkt nöjd med min vän Cims tidigare design som jag ritade. Sagt och gjort. Jag gjorde en ny. Resultatet finns på Icamammans blogg. Jag blev väldigt nöjd med den :-)

Jag ritade också om min egen men där ska jag ändra lite tror jag. Som jag skrev förut, jag är ju en sån som måste prova, testa och klura för att bli nöjd.

Nåja, det är lördag morgon och jag tänkte väl ägna lördagen åt lite annat än datorn tror jag... Men vi får se vad det blir av det hela. Nu ska jag ut på Tryneboken och kolla om något spännande har hänt sen igår.

Kram! ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Cim

TACK TACK snälla vännen som gjort min blogg sååå otroligt fin!! Du är en pärla, vet du det???

Din är ju också väldigt fin men jag vet hur du är, testa o prova dig fram du så blir det nog bra... ;-)

Massor av goa kramar såhär på lördagen!!

2011-02-05 @ 15:09:50
URL: http://icamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0